Rabu, 12 Disember 2012

My Car (Aku Jadi Driver)

Bulan Dis 2012
1 Disember 2012 - bermulalah kisah aku jadi Driver.
- Hati ini berdebar2 nak bawa kereta.. tapi terpaksalh  aku sabar.. aku kena buktikan kepada semua.. aku blh bawa kereta.
Selama ini ramai yg susah hati bila tgk aku berbasikal.
Yang pasti aku bawa kereta kerana ATHIYYAH..
Athiyyah sudah masuk tadika.. sebulan lebih juga lh aku terpaksa hantar athiyyah naik basikal
kesian kat dia.

Terima kasih sayang kerana bersabar..

Mulai skrg Athiyyah tak payah risau.. mak dah boleh hantar athiyyah pi tadika.

Hari ke 10 bawa kereta
- hari ini sungguh malang... pagi langgar divider kat infotech.. ptg langgar kat rumah ibu.. kira2 kanan kiri kereta ku bercalar.....
Ikutkan semangat rasa macam tak mau bawa keta dh
tp kusabarkan juga.

so mulai dari sekarang pkl 7.00am dh kena keluar rumah..
Paling lewat pun 7.15am

Ya Allah permudahkanlah segala urusan ku...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan