Selasa, 8 Oktober 2013

Produk KECANTIKAN


BILA USIA MAKIN MENINGKAT, Mulalah risau tgk muka.. mcm2 problem ada.. JERAWAT, JERAGAT, KEDUTAN..
LANGKAH PERTAMA YANG PERLU AKU LAKUKAN ADALAH MENGHILANGKAN JERAWAT.
Di Pasaran macam2 jenis produk ada.. dan macam2 aku guna.. tapi jerawat tetap tidak hilang.. Kebetulan balik kg masa hari raya AIDILFITRI aku cuba pakai sabun beras milik my SISTER. KULIT MUKA RASA BERSIH..rasa puas .. so selepas dari hari itu aku cuba cari sabun tersebut dan menggunakannya selama sebulan.... hasilnya jerawat makin kering.. dan ramai yg tegur kulit muka ku Nampak makin cerah..
 
 
my husband pun kekadang guna juga... sbb dia kata sabun ini Wangi dan selepas guna rasa bersih..
Bila guna produk yang berkesan pada wajah sendiri.. mulalah kepala ni fikir nak buat bisnes.. Aku sesungguhnya suka menjual produk yang aku yakin mendatangkan hasil dan tidak memudaratkan diri..
Bagi sesiapa yang berminat nak beli sabun beras boleh lah menghubungiku...harga berpatutan dengan hasil yang memuaskan..
sabun ini bukan sahaja boleh digunakan di muka malah boleh digunakan dibadan..
beli 3 Ketul = RM10...
012 -5985269
Fungsi untuk kulit wajah:
§  Khasiat susu dan beras membuatkan kulit muka Anda lebih cerah dan lembut
§  Menghilangkan semua kotoran, minyak, dan sel kulit mati
§  Membantu menghilangkan jerawat & kulit berminyak
§  Bisa digunakan sebagai pencuci muka untuk membersihkan make up pada kulit wajah
Fungsi untuk kulit tubuh:
§  Menghilangkan bekas hitam di ketiak, siku dan selangkangan paha, dll.
§  Memberi kesegaran sepanjang hari
§  Menghilangkan bau badan
Cara Penggunaan:
Gosok seperti pencuci muka dan sabun badan selama 2-3 menit kemudian bilas.
Gunakan pada muka & badan setiap hari untuk hasil yang memuaskan.
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan