Isnin, 2 Januari 2012

KENANGAN 2011

Hujung tahun 2011 sungguh menyeronokkan.
Walaupun ada berita kurang baik tapi berita mengembirakan terlalu banyak.
Membuatkan aku sentiasa tersenym seorang diri.

Percutian Hujung tahun 2011 memang amat bermakna untuk aku.

Emak dan ayah sanggup cuti berniaga semata2 hendak melayan kerenah aku.
Walaupun aku ni kira dh tua...
Tapi mereka masih melayan aku seperti kanak2.

TQ mak dan ayah.
I LOVE U ALL

FOR My Brother and Sister ..
kalian jua insan yang paling aku sayangi.
Kasih sayang kita masih sama seperti kita kanak2.
Semoga Allah akan kekal kan kasih sayang kita.

For my LOVE
KANDA, adalah suami yang terbaik untuk dinda.
Semoga belaian kasih sayang kita akan terus mekar.

For my sweetheart.
Nur Athiyyah Syafiqah.
Esok 4 Jan 2012
Athiyyah akan memulakan persekolahan.
Tak sabar rasanya nak dengar cerita dari athiyyah tentang sekolah.
Hati ini sebenarnya berdebar2 juga.
Semoga aku dapat menjadi EMAK yang terbaik untuk mu ANAKKU.

KASIH KU PADAMU HINGGA KE SYURGA.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan